Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Světla, kabeláž, navigace ...
Uživatelský avatar
maestrum
Příspěvky: 28
Registrován: 21 lis 2013 11:07

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od maestrum » 25 bře 2014 15:12

Výměna baterie provedena za baterii Yuasa 56068 60 mAh, údržbová. Problémy s krátkými vzdálenostmi vs. dobíjení přestaly existovat. Cena je okolo 1800 Kč.

Uživatelský avatar
jaborei
Příspěvky: 61
Registrován: 25 úno 2013 21:16
Bydliště: Plzeň

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od jaborei » 06 črc 2014 10:11

Zdravím všechny,
můžete mně někdo poradit, prosím? Budu muset pořídit novou autobaterii ale na dieselovou verzi (r.v.2011 - což je docela hrozný, že již po 3 letech je na hranici!!!). Originál stojí 6.000,- Kč a to se mně dávat opravdu nechce.
Nekupoval jste někdo na diesela nějakou jinou? Potřeboval bych tip na takovou, která tam bude přesně sedět a jsou s ní dobré zkušenosti. Vím jen, že musí mít kapacitu 95Ah a proud cca 800-830A

bone310
Příspěvky: 43
Registrován: 13 úno 2014 15:39

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od bone310 » 06 črc 2014 13:42

neviem ci si skusal ...chod do nejakych lepsich autodielov a tam si zober niekoho z obchodu nech ti odporuci nejaku najlepsiu podla rozmerov a parametrov... osobne som spokojny so znackou BOSCH..moj nazor iba, tak som to ja robil .. nevidel som este dieslovy motor v cx tak neviem ako to tam vypada :-)

Uživatelský avatar
tomtom
Administrátor
Příspěvky: 239
Registrován: 26 črc 2008 18:35
Bydliště: Praha

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od tomtom » 08 črc 2014 00:59

Taky mám dobrou zkušenost s BOSCH S4 silver. Naposledy mi sloužila 10 let a pak jsem auto prodal, takže nevím kdy nakonec klekla.
Obrázek

Uživatelský avatar
jaborei
Příspěvky: 61
Registrován: 25 úno 2013 21:16
Bydliště: Plzeň

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od jaborei » 09 črc 2014 17:30

A co říkáte na tuhle? Nemáte někdo zkušenost?
VARTA BLUE Dynamic 95 Ah, 12V, G7 pravá
D 306 X Š 173 X V 225
Startovací proud: 830A (EN)

Uživatelský avatar
tomtom
Administrátor
Příspěvky: 239
Registrován: 26 črc 2008 18:35
Bydliště: Praha

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od tomtom » 10 črc 2014 01:55

Před Vartou mně někdo varoval. Už si ale nevzpomínám jaké uváděl důvody :-(
Obrázek

Honzajs
Příspěvky: 228
Registrován: 08 črc 2013 11:32
Bydliště: Praha

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od Honzajs » 28 zář 2017 22:26

Pověsím se s prosbou o radu na tohle vlákno......prosím, chci vyměnit baterku. Čeká mě při výměně nějaký háček? Programování stahování oken znám......je tam ještě něco? Děkuju
Mazda CX-7, 2,3Turbo DISI, 2008

Uživatelský avatar
tomtom
Administrátor
Příspěvky: 239
Registrován: 26 črc 2008 18:35
Bydliště: Praha

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od tomtom » 28 zář 2017 23:06

Po výměně baterky se ještě rozsvítí nějaká kontrolka, myslím že TCS. Resetuje se natočením volantu doleva a doprava nadoraz.
Obrázek

Honzajs
Příspěvky: 228
Registrován: 08 črc 2013 11:32
Bydliště: Praha

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od Honzajs » 28 zář 2017 23:19

Jo, na to jsem zapomněl.....to také vím. Takže žádné další překvapení asi nečeká.....to by bylo fajn :)
Mazda CX-7, 2,3Turbo DISI, 2008

Ondřej
Příspěvky: 45
Registrován: 18 lis 2016 08:23

Re: Vyměna autobaterii/vyřešení AC problemu

Příspěvek od Ondřej » 24 říj 2017 18:44

2 měsíce jsem jezdil s dočasnou baterkou 40Ah/320A a taky v pohodě. Výběr baterky není ani tak o Ah a startproudu, ale o sladění provozního napětí s technologií baterky a kolik hodin najezdím mezi starty. V mojí Mazdě je provozní napětí o 0,5V nižší než u focuse, takže když si tam dám 80Ah baterku s Ca-Ca technologií a denně jezdím 20km, tak po prvním větším vybití třeba tím, že děti koukají na DVD se zapnutým rádiem, už se nikdy nenabije. Jen jednou jsem udělal chybu a nechal se unést marketingem. Ve focusu byla baterka 40Ah (8 let), pak jsem koupil superbezúdržbovku 63Ah/800A (max. co se vešlo) a po 1,5 roce byla KO. Reklamace neuznána - chybně nastavená soustava, vysoký vnitřní odpor, zasulfátované desky = podvybíjení. Koupil jsem dolívací 40Ah (nějaký noname Ital, chcípla právě na dovolené, 900Kč), je tam už 5,5 roku ve stejném provozu a snad nikdy jsem ji nedobíjel mimo auto.

Co z toho plyne? Že papírově nejblbější 50Ah/450A na trhu s nabíjecí křivkou vyhovující mému autu a mému stylu jízdy může být výkonější a trvanlivější než 80Ah s Ca-Ag-Ca za 5x vyšší peníze, která se dobíjí na 60%, protože nejezdím po každém startu 2h kolem baráku s vypnutýma světlama. Sladěná baterka s autem = 6-8 let bez starostí.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host