Cukání motoru při akceleraci II

Motor, výfuk, převodovka, chip tunning, LPG a další
norm21
Příspěvky: 10
Registrován: 20 úno 2018 08:32

Re: Cukání motoru při akceleraci II

Příspěvek od norm21 » 01 srp 2018 07:03

To s tým jednocestným ventilom ma to celkom zaujíma nevieš sem potom nahrať nejake tie fotky ako to vypadá namontované ? ešte sa chcem spýtať trhalo ti to aj na 5 prev stupni pri akcelerácií ? mne sa minule z ničoho nič začala trhať ako keby missfire od cievky/sviečky dosť ma to zaskočilo lebo boli nové vymenil som druhe sviečky a nic tak som šiel vyčistiť váhu vzduchu škrtiacu klapku a EGR všetko bolo celkom čisté už som mal obavu na vstrekovače ale som si našťastie všimol re-cirkulačnú hadicu od BPV k turbu že je pri konci natrhnutá ako je na nej spona aj druha strana už bola načatá ťahalo mi to falošný vzduch a auto bolo n jazdu príšerné, najprv som to zalepil páskou trhanie zmizlo ale na druhy deň sa objavilo zas nakoľko od teploty motora to páska nevydržala.

Inak skús jednu vec ma to dosť veľký vplyv na trhanie - snímač natočenia volantu, keď to nebude tým tak ho zapojíš naspäť do 5 min nepotrebuješ ani baterku odpojiť. Potrebuješ len krížový šroubovák aby si odkrútil 3x šrob pod volantom ako nastavuješ výšku volantu, keď to urobíš treba oddeliť vrchnú časť a uvidíš od takého čierneho snímača má nápis ABS že ide zelený kábel s bielim konektorom ten keď odpojíš tak odstaviš ESP ale ABS bude fungovať naďalej. Ten skur...vený senzor keď sa aktivuje tak prepne mapu v ECU kde sú nahraté obmedzovače či ako by som to lepšie povedal a v určitých situaciach ti obmedzí predpokladám otvorenie škrtiacej klapky.Prebehni sa na aute a uvidíš a ako to pôjde keď to budeš mať bez zmeny jednoducho zapojíš späť.
Přílohy
324290_1.jpeg

Ondřej
Příspěvky: 61
Registrován: 18 lis 2016 08:23

Re: Cukání motoru při akceleraci II

Příspěvek od Ondřej » 02 srp 2018 19:14

Zajímavý, kam se všude dostaneme kvůli cukačce motoru. Pravda, už jsem poodpojoval asi všechno na motoru, ale tohle ještě ne :-) Když to zabere jen chvilku času, tak je to v pohodě. Hadičku od turba jsem taky kontroloval.

S těma klapkama je to vcelku jednoduché. V té černé krabičce je jednosměrná klapka a solenoid, který ten vzduch vyventiluje ven. Když to napojíš napřímo do aktuátoru, tak máš trvale zavřenou půlku kanálů, když to odpojíš úplně, tak je otevřeno. Já jsem dal mezi aktuátor a sací port jehlový ventil, kterým nastavíš opravdu jemný únik vzduchu ven z hadice, stačí 0,2mm díra. V praxi to vypadá tak, že dokud je podtlak v sání, tak je zavřeno a při zhruba 1/3 plynu se začne otevírat i druhá půlka kanálů. Reaguje to okamžitě. Má to nevýhodu v tom, že sání není dělané na trvalý provoz, ale na studený start, takže to může skončit blbě a rychle vyběháním futer.
Fotky nemám a neudělám, protože jsem to odstranil s výměnou škrtíci klapky a hodil tu hadici do popelnice.

Boro
Příspěvky: 1
Registrován: 23 zář 2019 17:38

Re: Cukání motoru při akceleraci II

Příspěvek od Boro » 25 zář 2019 22:10

Hmmm, uz je z tohoto nejaky definitivny vystup chlapi? Mne cuka benzin poface. ALE, zistil som, ze to robieva zvacsa na rovnakych miestach a v rovnakej situacii. Mne len tak napada, ci sa to nedeje pri pripajani zadneho diferaku? Hlavne ked v nom nebol nikdy meneny olej ;-)

norm21
Příspěvky: 10
Registrován: 20 úno 2018 08:32

Re: Cukání motoru při akceleraci II

Příspěvek od norm21 » 30 zář 2019 11:04

To sa dá ľahko otestovať či je to pripájaním zadného diferáku, stačí keď zatiahneš ručku na jeden zub a diferak budeš mať odpojený teda budeš mať z toho prednokolku a môžeš testovať či to bude trhať.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů